wyszukiwanie zaawansowane
» Regulamin

Kontakt

  • BASTION
    ul.Koszalińska dz. 2/11
    78-100 Kołobrzeg
    NIP: 898-116-08-70
  • E-mail:sklep@wojsko.com.pl
  • Telefon506 800 634 - sklep
    721 559 558 - sklep
    725 200 609 - rozmiary
  • Godziny działania sklepuNa pytania odpowiadamy: od pon-sob od 10.00 - 18.00

Opinia o produkcie

Jak za darmo! Cena jest na prawdę niska , w innych sklepach to nawet 50 zł a tutaj tylko 19 :)
Ocena produktu 5/5

Regulamin

 
 
 
Regulamin:
  • Postanowienia ogólne
  • Płatności
  • Wysyłka
  • Wymiana towaru
  • Reklamacje
  • Zwroty
  • Zakup broni DEKO
 

 

 


Postanowienia ogólne:

Regulamin Sklepu Internetowego wojsko.com.pl określa zasady składania zamówień oraz sprzedaży towarów. Złożenie przez klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu. Mimo dołożenia szczególnych starań nie jest zagwarantowane, że zamieszczone na stronach sklepu opisy produktów nie zawierają błędów. W przypadku wątpliwości prosimy o kontakt, w celu potwierdzenia zamieszczonych informacji. Firma zastrzega sobie prawo do wycofania ze sprzedaży niektórych towarów, znajdujących się w ofercie Sklepu Internetowego. Oferta Sklepu jest ważna tylko na terenie Polski.
wróć
 
Płatności:

Sklep internetowy
wojsko.com.pl prowadzi system płatności "przedpłaty" (przelewowy).
 
wróć
Wysyłka:

W sklepie internetowym
wojsko.com.pl realizujemy wysyłkę za  pomocą usług Poczty Polskiej , a także firmy kurierskiej UPS.
 Przesyłki realizowane są w przeciągu 2 dni roboczych od daty zaksięgowania wpłaty na naszym kocie. Cena przesyłki zależy od wielkości (wagi i wymiarów paczki) zamówienia. Dotyczy to zwłaszcza przesyłek pocztowych. Przesyłka kurierska do 30 kg (o ile produkty zmieszczą się do jednej paczki o wymiarze 120x60x80cm) to koszt 18 złotych.
Jeżeli podczas odbioru karton, w który zapakowany jest towar jest rozerwany, wgnieciony lub po prostu wzbudza podejrzenia, prosimy o otworzenie paczki w obecności doręczyciela. W przypadku uszkodzonej zawartości spisze on protokół, będący podstawą do składania przez nas reklamacji. Jeżeli zauważą Państwo uszkodzenie przesyłki po odjeździe doręczyciela, w ciągu maksymalnie 3 dni należy udać się na pocztę lub zadzwonić do najbliższego oddziału firmy kurierskiej w celu spisania protokołu. Jeżeli protokół w tym terminie nie zostanie spisany uznajemy, że towar został dostarczony w stanie nienaruszonym. Prosimy pamiętać, że nie mamy wpływu na czas dostarczania przesyłek. W przypadku znacznego opóźnienia w dostawie prosimy o kontakt w celu ustalenia, co jest przyczyną braku dostawy. Zgodnie z Ustawą O Ochronie Niektórych Praw Konsumentów z dnia 2 marca 2000, art. 16c ust. 5, w przypadku nieodebrania przesyłki kupujący zostanie obciążony kosztami nadania paczki oraz jej zwrotu.
Istnieje możliwość odebrania towarów osobiście w naszym sklepie, który mieści sie w Kołobrzegu. Przy odbiorze osobistym konieczna jest przedpłata za zakupione towary.




Agregaty prądotwórcze:
Agregaty używane, nie sprawdzane. Kupujący akceptuje stan w jakim sprzęt się znajduje w momencie zakupu.

 
wróć
 
Wymiana towaru:

Zakupiony przez Pańtwa towar może zawsze zostać wymieniony na inny rozmiar, kolor itp. Wymiana towaru może zostać zrealizowana pod warunkiem, że:
  • towar nie może posiadać śladów użytkowania,
  • towar musi być kompletny i nieuszkodzony,
  • w przesyłce musi znajdować się dowód zakupu (paragon / faktura VAT),
Koszt wysyłki wymienianego towaru pokrywa klient. Na nasz koszt wysyłane są jedynie wymiany powstałe na skutek naszej pomyłki. Wymiana jest realizowana od 1 do 7 dni roboczych od dnia otrzymania przez nas towaru. Prosimy o dołączenie do przesyłki informacji co do wymiany towary (na jaki rozmiar, kolor itp.).  Towar bez dowodu zakupu (paragon, faktura) nie zostanie wymieniony.
 
wróć
 
Reklamacje:
Reklamacje i zwroty towaru mogą być uwzględnione jedynie pod warunkiem wysłania razem z towarem dowodu zakupu (paragon / faktura). 
Koszt przesyłki reklamacyjnej pokrywa klient. Po uwzględnieniu reklamacji koszt (wyłącznie przesyłki pocztowej) jest zwracany klientowi na konto.
W przypadku reklamacji prosimy o wcześniejszy kontakt telefoniczny z biurem obsługi sklepu (506 800 634). Następnie należy dostarczyć do nas reklamowany przedmiot. Prosimy pamiętać o dołączeniu do przedmiotu dowodu zakupu.

 
wróć
Zwroty wpłat:
Po uwzględnionej reklamacji bądź w przypadku braku zamówionego towaru, pieniądze zwracane są tylko i wyłącznie na konto bankowe. W tym celu klient zobowiązany jest do przesłania numeru konta, na które winny być zwrócone pieniądze. Nie realizujemy przelewów gotówkowych za pomocą przekazów pocztowych.
 
wróć
Odstąpienie od umowy sprzedaży zawartej na odległość:
Konsument ma prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość. Odstąpienie jest skuteczne jeśli złoży on oświadczenie o odstąpieniu od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania towaru. Za datę złożenia oświadczenia uważa się datę nadania listu poleconego zawierającego to oświadczenie.
Towar powinien zostać odesłany niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od daty złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość.
Odstąpienie od umowy zawartej na odległość - złożone w terminie - skuteczne jest tylko wtedy, gdy:
  • towar jest kompletny i nieuszkodzony,
  • w przesyłce znajduje się dowód nabycia w sklepie internetowym wojsko.com.pl
W przypadku niekompletności, uszkodzenia towaru lub braku dowodu nabycia zwrócony towar zostanie przesłany ponownie do konsumenta.
W przypadku jeśli zwrócony w ramach odstąpienia od umowy towar nosi ślady użytkowania, kwota pieniężna podlegająca zwrotowi dla konsumenta zostanie pomniejszona o wartość zużycia towaru.
Koszt zwrotu towaru ponosi konsument. Kwota należna za zwrócony towar obejmuje tylko wartość towaru.

 
wróć
Zakup broni DEKO:

Broń DEKO
 (pozbawioną cech użytkowych) może zakupić każdy pełnoletni obywatel Polski. W celu weryfikacji pełnoletniości, należy przesłać skan lub zdjęcie dowodu osobistego na nasz adres mailowy. W przypadku zakupu na odległość, broń DEKO wysyłana jest za pośrednictwem firmy kurierskiej i dostarczana do rąk własnych nabywcy.
Kupujący ma obowiązek zarejestrować każdy egzemplarz broni w Wydziale Postępowań Administracyjnych (WPA) na Policji w ciągu 5 dni od daty sprzedaży (wystawienia faktury). Przez wzgląd na to, istnieje możliwość uzgodnienia terminu dostarczenia broni DEKO, aby zapewnić kupującemu jak najwięcej czasu na rejestrację.
W celu uzyskania dodatkowych informacji na temat rejestracji broni DEKO sugerujemy kontakt z Komendą Policji odpowiednią dla państwa miejsca zamieszkania.

Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl